פורסם בתאריך

חשיבה כלכלית

לחשוב כלכלית

כמה פעמים בשבוע אתם נכנסים לחשבון הבנק שלכם?

אתם בכלל יודעים מה יש לכם שם? מה אתם עושים עם הכסף?

ניהול כלכלי נכון יכול לאפשר לכם חיים איכותיים ושפע אינסופי

גם אם מצטבר לכם כסף בעו"ש והוא סתם שוכב שם משועמם אתם לא תוכלו לגדול ולהתפתח ובטח לא להינות ממנו באמת.

נכון שכשחיים בזוגיות אחד הוא שר האוצר והשני שר החינוך אבל עדין זה לא סותר. אם בן זוגי מנהל את הכספים זה אומר שאני לא צריכה להיות בעניינים?

אני אומרת את זה מתוך ניסיון. 15 שנה לא ניהלתי את חשבון הבנק שלי, סמכתי על בן זוגי בעיניים עצומות. הוא באמת ניהל את החשבון לתפארת .. כל כך טוב שמעט הכסף שהצטבר היה כלוא וחנוק בתוכנית שלא מניבה כלום העיקר לא לאבד שקל ממנו. זו לא הדרך לצמיחה כלכלית!!

כשהתאלמנתי הבנתי שכסף זה משחק!! אני יכולה לגרום לכסף לשחק במקומי. החלטתי לנהל אותו נכון. מחושב ועם שיקול דעת. לא בפזרנות ..

ההמלצות שלי :

1.     תיכנסו לחשבון הבנק שלכם מינימום פעם בשבוע !

2.     תעשו טבלה של הכנסות הוצאות במדויק (באתר שלי יש טבלה של הוצאות והכנסות לשימושכם בחינם)

3.     אם אתם רואים שההוצאות גדולות מההכנסות תגדילו הכנסה !! אל תורידו בהוצאות בשום אופן! אתם לא יורדים ברמה. החשיבה היא רק לעלות רמה)

4.     אחת מהאפשרויות להגדיל הכנסה היא להשקיע בשוק ההון!! אל תוותרו על זה. שוק ההון קיים המון שנים הוא לא יכחד!! דברו עם יועצת השקעות בבנק שלכם ויחד איתה השקיעו בהתחלה 2000 שח ואל תוציאו את הכסף עד שהוא לא עולה!! גם אם יירד אל תוציאו !! גם אם זה ייקח שנה וחצי.  

זה מה שאני עושה כבר 13 שנה.  וכן בהתחלה לא צריך להשקיע הרבה ולא לשים את כל הביצים בסל אחד. זה אכן מלחיץ אבל השקעה קטנה יכולה להניב רווח מאוד נחמד. אל תתפשרו על רווח של מינימום 3-4 אחוז . זה אומנם בקטן אבל זה עדיף מכלום .  

 

אל תחששו מכסף. הוא לא מפחיד, הוא בא והולך .. לא צריך להיבהל מהפסד. ההפסד הוא זמני. אז פשוט תזמנו לכם רווח. תכנסו לחשבון הבנק, תסתכלו לכסף בעיניים ותגרמו לו לציית לכם!! תגידו לו לגדול! יאללה המשחק מתחיל!!